poniedziałek, 24 kwietnia 2017

Wymianka Wielkanocna

Witam Gorąco ! 

Dzisiaj będzie wymianka "Wielkanocna u Reni "
moja karteczka z małym dodatkiem 
Poleciała do Eluni 
oto ona:


Ja  natomiast  tym razem otrzymałam dwie karteczki z pięknymi dodatkami ,
Ponieważ Renia organizatorka , przez pomyłkę wysłała mój adres dwóm osobom 
po zgłoszeniu tego przypadku, Otrzymałam taką wiadomość że mam cieszyć
 się prezentami i się nie martwić bo nikt nie jest poszkodowany.
A karteczki  z pięknymi dodatkami otrzymałam 
Od Darii oto ona:







 A drugą karteczkę z pięknymi dodatkami otrzymałam 
 od Mariolki oto ona:





Dario!  i  Mariolko!  Serdecznie Wam dziękuję za śliczne karteczki
 i za te Cudowne do nich dodatki, Sprawiłyście mi wielką radość.
"DZIĘKUJĘ WAM "
Ale przede wszystkim Dziękuję Tobie Reniu !
 Ponieważ przez to Ty musiałaś się wykosztować ,
 Jeszcze raz z całego serca Ci " DZIĘKUJĘ"
Na dzisiaj to już wszystko 
Pozdrawiam Wszystkich Serdecznie i Miłego Dnia Życzę - Krysia

46 komentarzy:

  1. To się nazywa mieć szczęście :) I oby tak dalej. Piękne prezenty Mamusia dostała a jaka śliczna ta karteczka z Jezusem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Córeńko! Pięknie Ci Dziękuję, A szczęście,tak często nie odwiedza mnie :-) Prezenty są śliczne, Spokojnej nocy buziaczki pa

      Usuń
  2. Super prezenty dostałaś Krysiu:) I do tego radość podwójna he he:)
    Sama również wykonałaś cudo i wysłałaś:)ale to żadna tajemnicą, że mnie się Twoje karteczki bardzo podobają, są takie Twoje i od serca:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natalko! Bardzo Ci Dziękuję,Bardzo mi miło że podobają Ci się moje karteczki, Radość naprawdę podwójna - Pozdrawiam Cię bardzo Gorąco

      Usuń
  3. Widocznie los tak chciał Krysiu - dostałaś śliczne prezenty!
    Twój prezencik też jest znakomity a karteczka prześlicznie wykonana.
    Ściskam Cię serdecznie i ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozwoliłam sobie Krysiu nominować Cię do Liebster Award, zapraszam do siebie. Jeśli nie lubisz takich zabaw to zrozumiem i nie będzie mi przykro.
      Cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
    2. Ewuniu! Serdecznie Ci Dziękuję za Ciepłe słowa,No chyba los tak chciał :-)prezenty naprawdę są śliczne, Pozdrawiam Cię bardzo Gorąco. Za nominację Bardzo Dziękuję,

      Usuń
  4. Świetna wymianka :) Karteczki i prezenty rewelacyjne :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu! Serdecznie Ci Dziękuję, Prezenty naprawdę rewelacyjne - Pozdrawiam Cię Gorąco

      Usuń
  5. Fajna wymianka , super prezenciki dostałaś
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu! Gorąco Ci Dziękuję za Miłe słowa - Pozdrawiam Cię Cieplutko

      Usuń
  6. Bardzo udana wymianka! piękne prezenty sobie zrobiłyście:) pozdrawiam ciepluteńko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu! Serdecznie Ci Dziękuję za Ciepłe słowa - Pozdrawiam Cię Cieplutko

      Usuń
  7. Bardzo fajne prezenty dostałaś - prawdziwe cudeńka :) Super :)
    Pozdrawiam bardzo cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu! Bardzo Gorąco Ci Dziękuję za przemiłe słowa, A prezenty naprawdę super - Pozdrawiam Cię Cieplutko

      Usuń
  8. A to Ci się świetnie trafiło :-) Wymiankowe prezenty śliczne i apetyczne :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anetko! Pięknie Ci Dziękuję, Nieraz i mi trafia się coś dobrego :-) Pozdrawiam Cię Bardzo Gorąco

      Usuń
  9. Fajne podarki , swietna wymianka :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agusiu! Serdecznie Ci Dziękuję - Pozdrawiam Cię bardzo Cieplutko

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Mikaglo! Bardzo Gorąco Ci Dziękuję - Pozdrawiam Cię Serdecznie

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Basiu! Serdecznie Ci Dziękuję - Pozdrawiam Cię bardzo Goraco

      Usuń
  12. Krysiu, cudna wymianka. Zajączek postanowił obdarować Cię podwójnie - to wspaniale.
    Uściski serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosieńko! Bardzo Gorąco Ci Dziękuję, Kochany zajączek sprawił mi wielką radość - Pozdrawiam Cię Bardzo Gorąco

      Usuń
  13. Wspaniałe prezenty, Krysiu!!! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu! Serdecznie Ci Dziękuję - Pozdrawiam Cię Bardzo Gorąco

      Usuń
  14. Przepiękne upominki:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolinko! Ślicznie Ci Dziękuję - Pozdrawiam Cię bardzo Gorąco

      Usuń
  15. Odpowiedzi
    1. Agnieszko! Serdecznie Ci Dziękuję - Pozdrawiam Cię Gorąco

      Usuń
  16. Krysiu , ale mi zrobiłaś niespodziankę prześliczną imieninową kartkę dostałam od Ciebie.
    Bardzo dziękuję Krysiu i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenko! Jeszcze raz Wszystkiego Dobrego, Cieszę się jak sprawiłam Ci odrobinę radości - Pozdrawiam Cię Gorąco

      Usuń
  17. dziękuję Krysiu raz jeszcze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eluniu! Cieszy mnie, jak Ci się choć trochę podoba - Pozdrawiam Cię bardzo Gorąco

      Usuń
  18. Fajna wymianka! Pozdrawiam serdecznie!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu! Bardzo Ci Dziękuję - Pozdrawiam Cię Cieplutko

      Usuń
  19. Piękne wymiankowe prezenty. Pozdrawiam cieplutko 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniko! Serdecznie Ci Dziękuję - Pozdrawiam Cię Cieplutko

      Usuń
  20. Listonosz zawsze dzwoni dwa razy ;-)
    Piękna i obfita w prezenty wymianka :-)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko! Serdecznie Ci Dziękuję, Ach może zawsze pukać dwa razy :-) Pozdrawiam Cię Cieplutko

      Usuń
  21. Krysiu, miałaś szczęście:) Śliczne prezenty otrzymałaś. Wymianka wspaniała:) Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu! Bardzo Ci Dziękuję, No tak jakoś mi się udało, A prezenty cudowne są - Pozdrawiam Cię bardzo Gorąco

      Usuń
  22. Bardzo ładne prezenty Pani dostała. Karteczka, którą Pani zrobiła jest cudowna:)
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Saro! Bardzo Gorąco Ci Dziękuję - Pozdrawiam Cię Cieplutko

      Usuń
  23. No nie wierzę, aż tyle przegapiłam a Ty kochana zawsze jesteś u mnie o czasie- przepraszam.
    Piękności same dostałaś.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń