Obserwatorzy

Strona główna

sobota, 20 maja 2017

Podziękowanie i remont

Witam Wszystkich Gorąco !

Po dłuższej przerwie, pomału wracam 


Bardzo Gorąco Wszystkim  Dziękuję za Przemiłe i Ciepłe 
 komentarze  do posta 
Ozdoby do Serwetek , Sprawiły mi wiele radości 
Jeszcze raz z całego Serca

DZIĘKUJĘ

 
Remont na półmetku, Ale idzie już wytrzymać
została jeszcze kuchnia i pomyć wszystkie naczynia 
Ale pomału się i to  zrobi. 
Remont poszedł dosyć sprawnie, A to dlatego
że moja kochana Córcia przyjechała z Zięciem 
i nam dopomogli , A także i syn
 a teraz kilka migawek z remontu:

 Stara tapeta 


Meble pustoszały

Za to zapełniało się gdzie tylko się dało :-)



A tu elektryk, Czyli mój mąż zmieniał kable 


 Tak wyglądała ściana po zerwaniu starej tapety 


A tu sufit dla porównania przed pomalowaniem i po

Nowe tapety w oczekiwaniu

 Początek tapetowania 

Za dobrą pracę były lody :-) 

Tapeta już na ścianie


 A tu już pokój w komplecie

 Bałagan był okropny, Ale kwiatki Były :-)



Tylko  biedna psina nie wiedziała co się dzieje 


Na dzisiaj to już wszystko 
Pozdrawiam Wszystkich Serdecznie i Miłego Weekendu Życzę  - Krysia

58 komentarzy:

  1. Psina na pewno pilnowała, żeby równo tapetę położyć. Ja mam w domu dwóch takich kierowników. Nic się bez nich nie może odbyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu! Dziękuję, O tak kierownika mieliśmy dobrego, nic nie uszło jego uwadze, A jaką radość miał biegając między meblami - Pozdrawiam Cię gorąco

      Usuń
  2. Niezłe rewolucje Krysiu miałaś w domu:) Ale za to jak pięknie odnowiony pokój:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natalko! Dziękuję, Rewolucja była nie zła,Ale na parę lat teraz starczy - Pozdrawiam Cię gorąco

      Usuń
  3. Piękna ta nowa tapeta :) Remonty są wykańczające, ale jak już jest po to człowiek z dumą patrzy na swoje dzieło :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu! Dziękuję, tapeta na ścianie też ładnie się prezentuje, na zdjęciu tego nie widać bo jest jasna - Pozdrawiam Cię Gorąco

      Usuń
  4. A ja się wycwaniłam i "zleciłam"mojemu mężowi malowanie sypialni a ja sobie pojechałam do Holandii:))jak wróciłam to było wymalowane i posprzątane:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bożenko! Mnie chociaż by chcieli wygnać to by im się nie udało , Bo kierownik musiał być :-) - Pozdrawiam Cię Gorąco

      Usuń
  5. I mnie remont czeka, tylko muszę najpierw szóstkę w Lotto trafić, żeby się nie rozdrabniać, tylko całe mieszkanie za jednym zamachem zrobić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anetko! Najlepiej jest zrobić za jednym razem, jeden bałagan a potem kilka lat spokoju, W totka albo w milionerach :-) - Pozdrawiam Cię Gorąco

      Usuń
  6. Teraz zostalo najgorsze czyli sprzątanie, ale jaka satysfakcja jak usiądziesz z kawką w wyremontowanym pokoju, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dario! Sprzątania jest sporo, Ale ja lubię to robić,i lubię patrzeć jak robi się coraz ładniej, A kawkę to już teraz popijam - Pozdrawiam Cię Gorąco

      Usuń
  7. No to za Tobą kawał dobrej roboty :) Kwiatuszki oooo, jakie to słodkie :)Teraz w nowym świeżym pomieszczeniu będzie Ci się super scrapowało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agusiu! Za mną to nie,Raczej przede mną bo przy tapetowaniu ja nie robiłam miałam świetnych pomocników, teraz czeka mnie sprzątanie, A scrapowało będzie się na pewno dobrze - Pozdrawiam Cię bardzo gorąco

      Usuń
  8. Nie zazdroszczę remontu i sprzątania po nim, ale za to będzie pięknie! Pozdrawiam serdecznie Krysiu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu! No jest trochę sprzątania, Ale jak zdrowie dopisze to nie będzie tak źle - Pozdrawiam Cię również gorąco

      Usuń
  9. No i pięknie jest , chwilke się trzeba pomęczyć, ale jaka radość, że jest nowe i to samemu z pomocą najbliższych .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu! Dziękuję,Prawda trochę bałaganu i pracy, ale radość jest duża,A pomocników miałam wspaniałych - Pozdrawiam Cię Gorąco

      Usuń
  10. Odświeżony pokój wygląda teraz ślicznie i jasno, warto było się pomęczyć. Dobrze Krysiu, że masz tylu pomocników!
    Życzę Ci kochana spokojnej niedzieli, koniecznie odpocznij. Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu! Bardzo Dziękuję - Rzeczywiście jest bardzo jasno, A męczyła się Moja Córcia bo to ona tapetowała, A jutro odpocznę na pewno bo w niedzielę nie pracuję - Pozdrawiam Cię bardzo Gorąco i Miłej Niedzieli życzę

      Usuń
  11. remont dobra rzecz potem jest tak fajnie czysto inaczej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu! Dziękuję, Prawda Jest trochę pracy, Ale jest też i satysfakcja z czystego mieszkania - Pozdrawiam Cię gorąco

      Usuń
  12. Nie lubię bałaganu przy remoncie, ale lubię zmiany po nim, tę czystość i świeżość.
    Śliczny pokój! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu! Dziękuję, A bałaganu to chyba nikt nie lubi, Ale jak się chce mieć ładnie to i trzeba bałagan polubić :-), Też uwielbiam te zmiany - Pozdrawiam Cię Gorąco

      Usuń
  13. Nie lubię remopntowego bałaganu. Ale później jest co podziwiać. Gratuluję dzieciaczkow, są bardzo pomocni! Masz czysto i ładnie. Tapeta w moim stylu:) Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu! Dziękuję, Ja też nie przepadam za tym rozgardiaszem, Ale niestety inaczej nie da się zrobić, ale na jakiś czas będzie spokój,No i ładnie czysto, Dzieciaczków mam kochanych, Tapeta też w moim stylu - Pozdrawiam Cię Gorąco i Miłej Niedzieli życzę

      Usuń
  14. No czasami trzeba troszkę pobałaganić, żeby potem było ładnie :) Pozdrawiam i życzę zdrówka i cierpliwości do sprzątania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu! Dziękuje, Masz rację musi być bałagan żeby zobaczyć potem że jest ładnie , Cierpliwość to ja mam ,Aby tylko zdrowie dopisało - Pozdrawiam Cię Gorąco

      Usuń
  15. Dobra robota a efekt cieszy oczy. Miłego mieszkania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marysiu! Bardzo Ci Dziękuję, Na pewno będzie miło mieszkać w czystym mieszkaniu - Pozdrawiam Cię Gorąco

      Usuń
  16. Ale fajna foto relacja. Oj roboty troszkę było i bałaganu oczywiście też, ale teraz za to jak macie w domku ładnie :) Buziaki od nas i kierownika Intusia hi hi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Córcia! Dziękuję za uznanie :-) Roboty było i to więcej jak troszkę, A kto nam bałaganu narobił:-)dziękuję za buziaczki przede wszystkim za te od kierownika Intusia - spokojnej nocy Buziaczki Pa

      Usuń
  17. Tapeta ma piękny wzór ! Ślicznie wygląda Kochana !!!! :* Krysiu Moja udanych remontów i przemeblowań CI życzę, Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Angeliko kochana! Bardzo Ci Dziękuję, Czeka mnie jeszcze trochę pracy Ale to najgorsze już zrobione, Pomału wszystko się zrobi- Pozdrawiam Cię bardzo Gorąco i Buziaczki przesyłam

      Usuń
  18. Odpowiedzi
    1. Thank you very much - I greet you hot

      Usuń
  19. Krysiu, remonty są koszmarne, ale potem, siadasz, rozglądasz się po domu i myślisz: warto było :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu! Masz rację Remonty są okropne , Ale efekty są wspaniałe - Pozdrawiam Cię Cieplutko

      Usuń
  20. Lody powiadasz, Krysiu :p remontu zazdroszczę, ja ne mam kiedy się zabrać za tapetowanie, anie mam dużo ścian do oklejenia w 37m. mieszkanku. Już mi się po prostu nie chce, a uwielbiałam tapetować i kafelkować ;) Będziesz miała ładnie teraz :) <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jadziu! Tak lody o reszcie nie wspomnę :-) Rozumiem Cię bo mi też trudno było się zabrać, Ale już musiałam, teraz mam spokój znowu na parę lat - Pozdrawiam Cię Cieplutko

      Usuń
  21. Krysieńko, warto było trochę się pomęczyć, bo teraz jest piękny efekt. No i z takimi wspaniałymi pomocnikami praca na pewno szła do przodu całą parą.
    Mocno Cię ściskam i przesyłam ciepłe myśli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosieńko! Bardzo Ci Dziękuję, Masz rację warto było,teraz jest pięknie, Pomocników mieliśmy Wspaniałych,Tapetę Całą położyła Lidzia - Pozdrawiam Cię Bardzo Gorąco i buziaczki posyłam

      Usuń
  22. pewnie największym pomocnikiem był psinka haha ,nawet pod kolor tapety

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eluniu! Psina był kierownikiem, Wszystko musiał sprawdzić w każdy kąt zajrzał, A jak jego pańcia była na drabinie to był zdziwiony, gdzie ona tam weszła - Pozdrawiam Cię bardzo Gorąco

      Usuń
  23. Efekt końcowy po trudach remontu bardzo cieszy!
    Pozdrawiam serdecznie Krysiu!:))

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu! O tak Bardzo Cieszy, A trudny da się przeżyć - Pozdrawiam Cię Cieplutko

      Usuń
  24. Jak to miło żyć takim jakby zupełnie nowym miejscu. Wzorek tapety bardzo ciekawy. Świetnie wszystko wyszło.
    Pozdraiwam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marille! Dziękuję Bardzo,O tak miło jest żyć w świeżo odnowionym mieszkaniu - Pozdrawiam Cieplutko

      Usuń
  25. Mnie też czekają remonty :)
    Odświeżone ściany ślicznie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko! Bardzo Dziękuję, Współczuję remontu ale najgorzej jest zacząć potem już jakoś idzie, za to efekt końcowy wynagradza wszystkie trudności - Pozdrawiam Cię Cieplutko

      Usuń
  26. Na szczęście na razie nie ma przede mną żadnych remontów... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Remont Nie jest taki zły, ale efekt jest wspaniały - Pozdrawiam Gorąco

      Usuń
  27. Remont w rodzinnej atmosferze, to sama przyjemność :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko! Dziękuję, Tak to prawda i do tego wesoło - Pozdrawiam Cię Cieplutko

      Usuń
  28. Ale super efekt :)) pozdrawiam Cię serdecznie Krysiu! I dziękuję za pamięć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniko! Bardzo gorąco Ci Dziękuję - Pozdrawiam Cię Również Serdecznie

      Usuń
  29. Mnie osobiście wszelkie remonty strasznie męczą, ponieważ nie mogę doczekać się końca :) Powodzenia i wytrwałości życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Joanno! Po dłuższym czasie i mnie nudzą, Ale uzbrajam się w cierpliwość żeby jakoś przeżyć, Remont już skończony,Bardzo Gorąco Dziękuję za Życzenia - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń