wtorek, 25 września 2018

Niespodzianka

Witam  Gorąco !  
Dzisiaj chcę się pochwalić Niespodziankami jakie ostatnio 
otrzymałam.Pierwsza Przemiła Niespodzianka  była od Elizki 
Córeczki Beatki, od której dostałam Piękną widokówkę z Podziękowaniem 
za Życzenia urodzinowe oto ona: 
Elizko! Dziękuję  Ci za nią Serdecznie 
Drugą Przemiłą Niespodziankę Sprawiła mi Marzenka A od Marzenki dostałam 
Prześliczną  karteczkę i
Piękne długopisy Do kolekcji
Marzenko! Bardzo Ci Serdecznie za wszystko Dziękuję
A teraz będą  aż trzy Przemiłe dla mnie Niespodzianki 
Jak na pewno wiecie że  Lidzia  podróżowała po kraju i Odwiedziła niektóre blogowe Koleżanki 
Trzy z nich nie  tylko Lidzię pięknie obdarowały, ale również pomyślały o mnie
 Pierwszą Jest Ania  a teraz zobaczcie czym Ania mnie obdarzyła
Przetwory
Mydełka
Lawenda i woreczek z Lawendą
 Oraz Czekoladę i Piękną karteczkę
 I wszystko razem
Aniu! Serdecznie Ci Dziękuję za tyle  Dobroci
Drugą Przemiłą Niespodziankę sprawiła mi Bożenka 
od której dostałam
 Długopisy do mojej Kolekcji
 
  i takiego słodkiego Misiaczka
 I Razem
 Bożenko! Serdecznie Ci Dziękuję  za Uroczy  prezent
Trzecią Przemiłą Niespodziankę sprawiła mi również Bożenka która obdarzyła mnie 
Piękną karteczką
Cudownym Serduszkiem
oraz Uroczym Aniołkiem
I wszystko  Razem
Bożenko! Serdecznie Ci Dziękuję za te Piękności  
Dostałam też Piękne prezenty od Córci, Ale to już w następnym poście 

Na dzisiaj to już wszystko
Moje Kochane jeszcze raz z Całego Serca Wam  Dziękuje za  Pamięć i za Wasze Dobre Serduszka 
Pozdrawiam  Wszystkich  Serdecznie i Miłej środy Życzę - Krysia

40 komentarzy:

  1. Śliczne niespodzianki dotarły do Ciebie Krysiu, dziewczyny mają dobre serduszka. Pozdrawiam cieplutko!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu! Serdecznie Ci Dziękuję,To prawda ze maja dobre serduszka - Pozdrawiam Cieplutko

      Usuń
  2. Krysiu z przyjemnością pakowałam prezent, chciałam abyś się uśmiechnęła:)
    Wszystkie dziewczyny są fajne i nasz blogowy świat jest super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu! Bardzo Gorąco Ci Dziękuję, Uśmiechnęłam się , Ale i łezka w oku stanęła - Pozdrawiam Cieplutko

      Usuń
  3. Wspaniałości same widze :) Przetwory na pewno palce lizać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu! Bardzo Gorąco Ci Dziękuję,Przetworów jeszcze nie próbowałam(muszę się nacieszyć)Ale na pewno będą bardzo dobre - Pozdrawiam Cieplutko

      Usuń
  4. Krysiu prześliczne upominki dostałaś:) super niespodzianki Dziewczyny przygotowały dla Ciebie:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natalko! Po stokroć Ci Dziękuję, O tak Super - Pozdrawiam Cieplutko

      Usuń
  5. Zastanawiam się czy liczyłaś kiedyś te swoje długopisy? już chyba masz ich całą tonę :) Super, ze dziewczyny o Tobie pomyślały :) upominek nawet drobny to zawsze radość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agusiu! Serdecznie Ci Dziękuję, Długopisów nie liczyłam,Ale do tony to mi jeszcze dużo brakuje, Kiedyś muszę je przeliczyć, to napiszę ile ich jest, Masz rację nawet drobny upominek bardzo cieszy - Pozdrawiam Cieplutko

      Usuń
  6. Same wspaniałości dostałaś Krysiu!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko! Gorąco Ci Dziękuję, A Prezenciki Super - Pozdrawiam Cieplutko

      Usuń
  7. Piękne upominki:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolinko! Po stokroć Ci Dziękuję - Pozdrawiam Gorąco

      Usuń
  8. i ja chciałam żebyś się troszkę uśmiechnęła:)))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bożenko! Z Całego Serca Ci Dziękuję, Nawet teraz się uśmiecham - Pozdrawiam Cieplutko

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Basiu! Serdecznie Ci Dziękuję - Pozdrawiam Cieplutko

      Usuń
  10. Śliczne prezenty dostałaś :) Na pewno sprawiły Ci dużo radości :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu! Bardzo Gorąco Ci Dziękuję, O tak miałam dużo radości - Pozdrawiam Cieplutko

      Usuń
  11. Krysiu, cudowne prezenty dostałaś, A ze mnie gapa, bo nie pomyslałam o prezencie dla Ciebie. Mam nadzieję, że mi wybaczysz, kochana.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosieńko! Pięknie Ci Dziękuję,Nie jesteś gapą i nie mam Ci co Wybaczać - Pozdrawiam Cieplutko

      Usuń
  12. OOo...ja ostatnio wiele przegapiam....Wszystkiego najlepszego, Krysieńko! Prezenty cudowne!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu! Serdecznie Ci Dziękuję, Niczego nie przegapiłaś,prezenty były z dobrego serca - Pozdrawiam Cieplutko

      Usuń
  13. Wspaniałe prezenty Krysiu, serdecznie Ci gratuluję i cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu! Z Całego Serca Ci Dziękuję - Pozdrawiam Gorąco

      Usuń
  14. Pięknie Cię Krysiu dziewczyny obdarowały! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu! Serdecznie Ci Dziękuję - Pozdrawiam Gorąco

      Usuń
  15. A ja się cieszę razem z Mamusią że dostała tyle fantastycznych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Córeńko! Z Całego serca Ci Dziękuję - Miłego wieczoru Buziaczki Pa

      Usuń
  16. Odpowiedzi
    1. Moniko! Pięknie Ci Dziękuję - Pozdrawiam Cieplutko

      Usuń
  17. Bardzo ładne prezenty dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu! Bardzo Gorąco Ci Dziękuję - Pozdrawiam Cieplutko

      Usuń
  18. Bardzo fajne prezenty, ale te od Ani przebijają wszystkie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anetko! Ślicznie Ci Dziękuję - Pozdrawiam Cieplutko

      Usuń
  19. Odpowiedzi
    1. Arletka! Pięknie Ci Dziękuję - Pozdrawiam Cieplutko

      Usuń
  20. Prezenty prezentują się znakomicie, sama bym chciała takie dostać! Masz super kolekcję długopisów, której bardzo zazdroszczę. Chyba sama będę musiała poszukać jakichś nowych długopisów promocyjnych. Powodzenia w dalszej pracy i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Juleńko! Z Całego serca Ci Dziękuję za te Ciepłe słowa - Pozdrawiam Cieplutko

      Usuń