środa, 27 lutego 2019

Dziękuję

Moi drodzy to ja, Lidka (Czarna dama) włamałam się dziś
na konto mojej Mamusi :) Bidulka moja cały czas walczy z chorobą.

Kochane macie podziękowania od mojej Mamusi
za  wszystkie te komentarze jakie Jej napisałyście.
One na prawdę wiele dla Niej znaczą i choć trochę poprawiają
humor w tym ciężkim czasie, a tego właśnie potrzeba...

Karolinko dla Ciebie dziś  wielkie podziękowania
za tą piękna karteczkę z życzeniami zdrowia.

Prześlijcie proszę jak najwięcej pozytywnych myśli mojej Mamusi
 bardzo Was proszę, może one pomogą przezwyciężyć tę chorobę...
Ściskamy Was mocno - Krysia i Lidka

16 komentarzy:

  1. Modlę się za Twój szybki powrót do zdrowia codziennie Krysiu. Wierzę, że wrócisz do pełni sił i do nas blogowych znajomych i przyjaciół. Tęsknimy za Tobą i brakuje nam Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Krysiu myślami jestem z Tobą. Dbaj o siebie kochana i wracaj szybko do zdrowia. Tulę serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziewczyny kochane obu wam zycze zdrówka, a Krysi podwójnie. Wiosna, idzie, słoneczko, może to pomoże Ci wrócić do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lidziu oczywiście dla TojeTw Mamy mnustwo dobrych myśli i szybkiego powrotu do zdrowia.
    Pozdrawiam cieplutko 😀

    OdpowiedzUsuń
  5. Krysieńko wracaj szybko do zdrówka. Modlę do ŚW. Rity przytulam Cię mocno buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  6. Krysieńko, przesyłam Ci mnóstwo ciepłych myśli i codzienna modlitwę. Kochana, nie poddawaj się, bo tęsknimy tu za Tobą.

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymaj się Krysiu i szybko wracaj. bardzo mi Ciebie brakuje.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cały czas ciepło myślę i trzymam kciuki za pozbycie się choróbska :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przytulamy Was obie a chorobie mówimy precz!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana Krysiu - i ja przesyłam mnóstwo ciepłych myśli. Wracaj szybko do zdrowia i do nas. Ściskam Cię bardzo mocno :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ściskam mocno i życzę Ci Krysiu szybkiego powrotu do zdrowia:)

    OdpowiedzUsuń
  12. bedzie coraz lepiej,zobaczysz,zdrówka życzę

    OdpowiedzUsuń
  13. Powrotu do zdrowia życzę i usmiechu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Krysiu dużo dużo zdrówka Kochana:) a kartkę piękną dostałaś. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Sił i dla Wasz Dziewczyny, walczcie z Krysią !!

    OdpowiedzUsuń