środa, 25 lipca 2018

Podziękowania

Witam Wszystkich Serdecznie !
Dzisiaj będą podziękowania
Na początku  jeszcze raz Wszystkim  Serdecznie  Dziękuję
za  Przemiłe  życzenia i za tyle Ciepłych słów z okazji naszej rocznicy.
Bardzo Gorąco Wam  Dziękuję
Zdjęcie znalezione w sieci
A teraz Moje Kochane pragnę Wam Podziękować  za wszystkie dowody Sympatii
Jakie mi okazałyście , Pamiętając o moich imieninach.
Dziękuję z Całego Serca za przepiękne Karteczki :
Bożence ( Tu mieszka miłość )
Ta karteczka czekała na swoją chwile już od marca, Bożenka myślała
że mam imieniny w marcu.
Beatce ( My kobiety)
Ani ( Moje krzaki, Ptaki i inne dziwaki )
Eluni B (Papier i Nitki )
Eluni J ( Rękodzieło Eluni)
A teraz pragnę również Serdecznie podziękować
Dziewczynom które do karteczki dołączyły jeszcze upominki Dziękuję :
Basi ( Świat według Basi )
Ewuni ( Hubka)
Madzi ( Zacisze Lenki )
Agnieszce ( Obrazy haftem malowane )
Natalce ( Zaczarowany Papier)
i Gosieńce ( Papierowy Jarmark)
I Karteczki moich dziewczyn 
Córci i Synowej 
 Moje Kochane jesteście Cudowne , Nawet nie wiecie jaką radość mi sprawiłyście 
Jeszcze raz Wam wszystkim Dziękuję za te prześliczne karteczki
 i te wszystkie Cudowności. Ale przede wszystkim Dziękuję Wam za Pamięć 
Na dzisiaj to już wszystko 
Pozdrawiam Was Bardzo Gorąco, Ściskam i buziaczki przesyłam- Krysia

PS. Karteczki są pokazywane według kolejności jakiej przychodziły

38 komentarzy:

  1. Piękne karteczki i upominki dostałaś. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko! Bardzo gorąco Ci Dziękuję - Pozdrawiam Cieplutko

      Usuń
  2. Śliczności dostałaś Krysiu.:) Jeszcze raz wszystkiego dobrego!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu! Serdecznie Ci Dziękuję - Pozdrawiam Cieplutko

      Usuń
  3. Same wspaniałości Krysiu dostałaś, cudowne karteczki a i przydasie świetne. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agniesiu! Bardzo Gorąco Ci Dziękuję - Pozdrawiam Cieplutko

      Usuń
  4. Kochana Krysiu, jeszcze raz wszystkiego najlepszego. Cieszę się Twoją radością z tych karteczek i prezentów.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosieńko! Za wszystko Serdecznie Ci Dziękuję - Pozdrawiam Cieplutko

      Usuń
  5. Wszystko co dostałaś jest prześliczne i jeszcze raz dużo szczęścia dla Was 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu! Bardzo Serdecznie Ci Dziękujemy - Pozdrawiamy Cieplutko

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Agatko! Pięknie Ci Dziękuję - Pozdrawiam Cieplutko

      Usuń
  7. Bardzo ładne karteczki i prezenciki dostałaś :) Ja też myślałam, że imieniny masz w marcu, ale przesyłam Ci troszkę spóźnione najlepsze życzenia :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu! Bardzo Serdecznie Ci Dziękuję za Życzenia - W marcu jest bardziej znana, Dlatego wszyscy o niej wiedzą - Pozdrawiam Serdecznie

      Usuń
  8. Wspaniałe prezenty dostałaś!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko! Bardzo Gorąco Ci Dziękuję - Pozdrawiam Serdecznie

      Usuń
  9. Krysiu, wszystkiego najlepszego z okazji imienin :) Otrzymałaś moc wspaniałych prezentów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu! Bardzo Serdecznie Ci Dziękuję za Przemiłe Życzenia - Pozdrawiam Cieplutko

      Usuń
  10. Mamuś ale piekne karteczki i prezenty Mamusia dostała i ile tego. Jak się cieszę, że tyle osób o Mamusi pamiętało :) Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Córeńko! Bardzo Serdecznie Ci Dziękuję ,za to że cieszysz się razem ze mną - Miłego wieczoru Buziaczki Pa

      Usuń
  11. Krysiu piękne dostałaś prezenty i jakie to miłej jak dziewczyny pamiętają.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu! Pięknie Ci Dziękuję, Jest Bardzo Miło - Pozdrawiam Serdecznie

      Usuń
  12. Krysiu, przyjmij proszę spóźnione, ale szczere życzenia zdrowia, wszelkiej pomyślności i nieustającej weny do tworzenia. Dostałaś piękne kartki i bardzo fajne prezenty :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anetko! Bardzo Serdecznie Ci Dziękuję za te Przemiłe Życzenia - Pozdrawiam Cieplutko

      Usuń
  13. To teraz jeszcze raz mogę Cię wyściskać wirtualnie z tej okazji:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bożenko! Z Całego Serca Ci Dziękuję,za te Uściski - Pozdrawiam Serdecznie

      Usuń
  14. Krysiu i ja się dokładam do życzeń. Wszystkiego co najlepsze. Zdrówka przede wszystkim, a karteczki jakie dostałaś są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Edytko! Z Całego Serca Ci Dziękuję - Pozdrawiam Cieplutko

      Usuń
  15. Serdeczności przesyłam :) spełnienia marzeń Krysiu i zdrowia, zdrowia , zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agusiu! Bardzo Serdecznie Ci Dziękuję - Pozdrawiam Cieplutko

      Usuń
  16. Krysiu moc zyczeñ, otrzymalas mnostwo pieknych upominkow. pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu! Z Całego Serca Ci Dziękuję - Pozdrawiam Serdecznie

      Usuń
  17. Pamiętam jak Lidziunia bez Twojej wiedzy założyła Ci bloga i martwiła się, czy nie będziesz zła, ja wtedy powiedziałam, że jeszcze jej za to podziękujesz i z tego co widzę, nie pomyliłam się. Zyskałaś ogromne grono wirtualnych przyjaciół i znajomych, a dzięki temu życie nabrało nowych barw i powrócił sens działania. Jesteś pogodną przesympatyczną i bardzo lubianą osóbką. Krysiu spóźnione, ale najszczersze życzenia długich lat w zdrowiu i moc weny niech Cię nie opuszcza :)
    Gorące pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bożenko! Bardzo Serdecznie Ci Dziękuję za Życzenia i za tyle Przemiłych i Ciepłych Słów, To prawda że Lidzia mi bloga bez mojej wiedzy założyła, Ale się nie bała bo wiedziała że nic jej nie grozi , Ja po prostu bałam się czy sobie dam radę, Może nie najlepiej ale jakoś sobie na razie radzę, Prawda że Mam sporo Przyjaciół, Ale nie wiem czy jestem lubiana :-) - Pozdrawiam Cieplutko

      Usuń
    2. Bać się nie bała, tylko martwiła :)
      Jesteś lubiana, jesteś, to nie podlega żadnej dyskusji !

      Usuń
    3. Bożenko! Bardzo Ci Dziękuję, Jesteś kochana - Dobrej Nocy

      Usuń
  18. Krysiu :) ogrom przepięknych kartek i prezentów dostałaś:) cieszę się, że i moje życzenia dotarły an czas:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natalko! Z Całego Serca Ci Dziękuję, Prezent doszedł na czas i bardzo Ci za niego Dziękuję - Pozdrawiam Serdecznie

      Usuń