piątek, 3 sierpnia 2018

Niespodzianka

Witam Cieplutko! 
Dzisiaj pragnę  się pochwalić
 niespodziankami jakie ostatnio dostałam 
Jakiś czas temu dostałam Przemiłą niespodziankę 
Od Beatki ( My kobiety) 
Piękne obrazki
I piękna widokówka
Beatko Bardzo Serdecznie Ci Dziękuję 

A dzisiaj otrzymałam Przemiłą niespodziankę od Tiny J 
 Również Piękną widokówkę 
Srebrne naklejki 
I śliczne długopisy
Tino Bardzo Serdecznie Ci Dziękuję 

A teraz pragnę pokazać prawdziwą dla mnie niespodziankę 
pewnego dnia dostałam maila  czy chciałabym długopisy 
Maila dostałam od nie znanego mi Pana Artura 
Nie wiem  nawet skąd ten Pan wiedział że zbieram,
Oczywiście zgodziłam się i już na drugi dzień dostałam 
Oto taki prezent 
W Całości 
I jeszcze jak to Pan Artur napisał mały dodatek .
A są to takie 3 chusty 
Panie Arturze Bardzo, Bardzo Serdecznie Panu Dziękuję
Na dzisiaj to już wszystko
Pozdrawiam Was  Wszystkich Serdecznie i Miłego Weekendu Życzę - Krysia
PS. A długopisów było 87 szt.

47 komentarzy:

  1. O matulu...jakie prezenty extra...a długopisy imponujaca ilość...Super ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu! Bardzo Gorąco Ci Dziękuję - Pozdrawiam Serdecznie

      Usuń
  2. Ale wspaniale Mamusia jest obdarowywana i to widzę z różnych stron. Ja się z tego ogromnie ciesze i oby takich miłych niespodzianek miała Mamusia jak najwięcej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Córeńko! Z całego serca Ci Dziękuję że dzielisz ze mną tą radość, Niespodzianki są bardzo miłe - Spokojnej nocy buziaczki pa

      Usuń
  3. WOW!ciekawa jestem ile długopisów liczy Twoja kolekcja:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bożenko! Bardzo Ci Dziękuję,W tej chwili nie wiem, Dawno nie liczyłam a trochę ich przybyło - Jak policzę to dam znać - Pozdrawiam Serdeczie

      Usuń
  4. Krysiu fantastyczna niespodzianka i piękny gest.
    Pozdrawiam serdecznie Krysiu 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenko! Bardzo Gorąco Ci Dziękuję - Pozdrawiam również Serdecznie

      Usuń
  5. Kolekcja długopisów szybko się powiększa, fajnie dostawać takie niespodzianki. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko! Pięknie Ci Dziękuję, O tak ostatnio sporo ich przybyło, Niespodzianki są bardzo miłe - Pozdrawiam Serdecznie

      Usuń
  6. Krysiu, otrzymałaś fantastyczne prezenty! I ta ilość długopisów... WOW!! A chusty są przepiękne :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu! Bardzo Gorąco Ci Dziękuję, Ilość długopisów jest naprawdę imponująca. Chusty nie zbyt wyraźnie widać bo są na lewej stronie - Pozdrawiam Serdecznie

      Usuń
  7. Takie niespodzianki cieszą najbardziej :) gratulacje :) też jestem ciekawa ile masz tych długopisów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agusiu! Gorąco Ci Dziękuję,O tak bardzo cieszą - Trochę ich jest ale nie wiem ile kiedyś je policzę to napiszę - Pozdrawiam Serdecznie

      Usuń
  8. Wspaniałe niespodzianki :)
    Pozdrawiam upalnie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eluniu! Bardzo Ci dziękuję, Naprawdę wspaniałe - Pozdrawiam Serdecznie

      Usuń
  9. No to Pan Artur zaszalał i obficie Cię obdarował :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anetko! Bardzo Ci Dziękuję, Naprawdę obficie - Pozdrawiam Serdecznie

      Usuń
  10. Krysiu, ale piękne i miłe niespodzianki. Szczególnie pan Artur Cię zasypał długopisami.
    Serdeczne uściski posyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosieńko! Pięknie Ci Dziękuję, Bardzo miłe - Pozdrawiam Serdecznie

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Basiu! Bardzo Ci Dziękuję, O tak Super - Pozdrawiam Serdecznie

      Usuń
  12. Fajne prezenty i ile długopisów :) Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu! Serdecznie Ci Dziękuję - Pozdrawiam Gorąco

      Usuń
  13. Imponująca kolekcja długopisów! Twoje zbiory Krysiu są coraz większe. Takie niespodzianki to przemiły gest. Pozdrawiam Cię bardzo ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu! Bardzo Ci Dziękuję, O tak ostatnio mi przybyło sporo,A Niespodzianki są bardzo miłe - Pozdrawiam Cię Serdecznie

      Usuń
  14. Woow Krysiu przecudna kolekcja . Krysiu, powiedz mi (wiem, że to głupie pytanie) ale czy takie wypisane też zbierasz? Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Edytko! Gorąco Ci Dziękuję , Ja zbieram tylko wypisane - Pozdrawiam
      Serdecznie

      Usuń
  15. Świetne prezenty :D Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doris! Serdecznie Dziękuję - Pozdrawiam Cieplutko

      Usuń
  16. Piękne prezenty :) A ilość długopisów imponująca :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu! Bardzo Ci Dziękuję, O tak ilość jest imponująca i przyszła z Twojego miasta :-) Pozdrawiam Serdecznie

      Usuń
  17. WOW!! Cudowne niespodzianki dostałaś Krysiu!!! Śliczne długopisy!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko! Bardzo Ci Dziękuję - Naprawdę cudowne - Pozdrawiam Serdecznie

      Usuń
  18. A to niespodzianka ,dla kolekcjonera to prawdziwa gratka ! Jednak są jeszcze na tym świecie bezinteresowni ludzie a czym i ja się nie raz już przekonałam .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu! Gorąco Ci Dziękuję, Masz rację, Są jeszcze dobrzy ludzie na świecie, Dla mnie to była naprawdę gratka ,Tyle długopisów naraz, bardzo wzbogacił się mój zbiór - Pozdrawiam Serdecznie

      Usuń
  19. Wspaniałe prezenty!
    Pozdrawiam serdecznie!:))

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu! Bardzo Gorąco Ci Dziękuję - Pozdrawiam Serdecznie

      Usuń
  20. Takie niespodziewane niespodzianki są najfajniejsze :)
    A ilość długopisów zaskakująca !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko! Bardzo Gorąco Ci Dziękuję, O tak są bardzo Fajne a jak cieszą. Długopisów sporo - Pozdrawiam Serdecznie

      Usuń
  21. Ojejku Krysiu ale miałaś super niespodzianki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natalko! Pięknie Dziękuję,O tak Niespodzianki były Super - Pozdrawiam Serdecznie

      Usuń
  22. Odpowiedzi
    1. Agatko! Bardzo Gorąco Ci Dziękuję - Pozdrawiam Cieplutko

      Usuń
  23. Krysienko przecudowne niespodzianki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Arletko! Z całego Serca Ci Dziękuję - Pozdrawiam Cieplutko

      Usuń
  24. Widzę, że znowu jest wiele pięknych długopisów, ja ostatnio zamówiłem sobie nowe długopisy reklamowe do firmy. Dodatkowo zdecydowałem się wygrawerować na nich logo firmy oraz jej hasło reklamowe. Mam nadzieję, że będą ładne!

    OdpowiedzUsuń