piątek, 22 lutego 2019

Jeszcze żyję...

Ale co to za życie. Choroba nie odpuszcza, a ja cały czas
jestem tak słaba, że nie mogę kompletnie nic zrobić.
Nawet tego posta Córcia pisze praktycznie za mnie, bo ja nie
jestem w stanie a chciałam żebyście wiedziały, że pamiętam o Was.
Chcę Wam też bardzo podziękować za wszystkie Wasze pozdrowienia
i życzenia powrotu do zdrowia, żeby się spełniły, tak bym już chciała.

Marzenko Tobie bardzo dziękuję za tą śliczną kartkę
z życzeniami powrotu do zdrowia, wzruszyłam się nią
i tym, że w ogóle pomyślałaś, żeby mi taką zrobić.

I nawet koperta była piękne ustrojona

I Tobie Córcia dziękuję za tą śliczną Matuchnę, mam nadzieję
że będzie nade mną czuwała i pozwoli wrócić do zdrowia.

Nie wiem kiedy się tutaj znów pojawię, czy zdrowie mi
jeszcze kiedyś na to pozwoli, ale myślę o Was każdego dnia - Krysia

27 komentarzy:

  1. Krysieńko dużoooo zdrówka kochana życzę. Może nadchodząca wiosna przyniesie z sobą lepszy czas i wrócisz do nas ze swoimi pięknymi karteczkami.
    Myślę o Tobie i mam nadzieję że ta piękna Mateńka od Lidzi doda Ci sił i zdrowia:-) Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Krysiu, dobrze, ze jesteś, trzymaj się mocno, idzie wiosna więc życzę ogromnego przypływu zdrowia i sił witalnych! Myślą cały czas jestem z Tobą - pozdrawiam bardzo serdecznie i ściskam Cię mocno :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Krysiu dobrze że się odezwałaś , martwiłam się co się z Tobą dzieje. Kochana zdróweczka życzę , wracaj do nasz szybko.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Krysiu nie poddawaj się,zdrowia ci życzę,pozdrwiam i całuje cie mocno

    OdpowiedzUsuń
  5. Krysieńko kochana, wracaj szybko do zdrowia i do nas. Modlę się za Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Krysiu, brakuje nam tu Ciebie, więc zdrowiej, zdrowiej, zdrowiej i wracaj do nas kochana! Ściskam Cię mocno :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Krysiu chyba wiem co czujesz, bo moja mama też bardzo choruje. Życzę szybkiego powrotu do zdrówka i do nas.

    OdpowiedzUsuń
  8. Krysiu kochana zdrowiej i wracaj do nas. Przytulam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana Krysiu, podobno pozytywne myślenie to połowa sukcesu - także w procesie zdrowienia. Jestem pewna, że w końcu uda Ci się pokonać chorobę czego życzę Ci z całego serca. Ściskam Cię mocno i równie mocno trzymam za Ciebie kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Krysiu dużo siły Ci życzę i szybkiego powrotu do zdrowia.
    Moja mama też choruje, właśnie znów odwiedzam ja w szpitalu.
    Ściskam Cię mocno :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Krysiu jak Lidzia napisał że źle się czujesz to prawie od razu postanowiłam zrobić dla Ciebie Krysiu radosną kartkę . Wszystkie ciepłe myśli. Krysiu będzie dobrze zaczekamy .
    Pozdrawiam cieplutko 😀

    OdpowiedzUsuń
  12. Krysiu! Chyba przegapiłam posta Lidzi, bo nic nie wiedziałam1 Zdrówka kochana życzę, wracaj do nas jak najszybciej! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Życzę Ci szybkiego powrotu do zdrowia. Będę na Ciebie tutaj czekać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nawet nie myśl, że możesz się tu nie pokazać :) Na pewno wrócisz do zdrowia i czasami będziesz mogła nas "odwiedzać". Trzymam kciuki, życzę zdrówka i czekam na odwiedziny :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Droga Krysiu wracaj szybciutkodo zdrowia i do nas. Codziennie modlę się o łaski od Maryi dla Ciebie. Miło, że o nas myślisz. Pozdraiwam serdecznie i przesyłam ściski.

    OdpowiedzUsuń
  16. Krysiu, trzymam kciuki żeby choroba szybko się skończyła! Dużo dużo zdrówka Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja również spieszę z życzeniami szybkiego powrotu do zdrowia!
    Ściskam i pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  18. W naszym wieku to jak zaatakuje jakaś choroba to nie chce odejść. Ale odejdzie kochanie, trzeba w to wierzyć i się nie dawać. Dużo zdrowia życzę i koniecznie wróć do nas Krysiu.
    Ściskam Cię bardzo mocno.

    OdpowiedzUsuń
  19. Krysiu, jak miło się znów z Tobą spotkać. Tak bardzo się o Ciebie martwię. Wracaj szybko do zdrowia i do nas. Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  20. Zdrowiej Krysiu, wiosna idzie, to i siły wrócą :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Krysiu życzę CI, aby siły i zdrowie do Ciebie wróciło i żebyś mogła jeszcze z nami tutaj być

    OdpowiedzUsuń
  22. Krysiu duzo, duzo zdrowka zycze i zeby sily jak najszybciej wrocily i to chorobsko niech juz w las idzie, milo bylo cie uslyszec chodz na chwilke, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  23. Krysiu zdrowiej, bo zdrówko najważniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  24. Życzę Tobie Krysiu szybkiego powrotu do zdrowia:)))będę się za Ciebie modlić:)))nam pomogła Maryjka od Lideczki ,więc i Tobie pomoże:))))zdrowie kochana:))

    OdpowiedzUsuń
  25. Krysiu życzę Ci duuuuuużo zdrówka :) i szybkiego pozbycia się choróbska

    OdpowiedzUsuń
  26. Krysiu dużo zdrówka, wracaj do nasz szybko !!!

    OdpowiedzUsuń