środa, 6 marca 2019

Kolejny dowód życzliwości

Tym razem moja Mamusia dostała go od Madzi.
Śliczna karteczka i do tego jeszcze wspaniałe upominki.




Madziu pięknie Ci dziękuję w imieniu mojej Mamusi
za ten cudowny gest i te śliczne prezenty.

Zresztą Wy wszyscy macie gorące podziękowania od mojej Mamusi
za te życzenia zdrowia i słowa otuchy jakie Jej przesyłacie.

Póki co jednak, to jeszcze ja będę pisała tutaj te posty za Mamusię,
gdyż sama wciąż nie jest w stanie tego zrobić.
Niestety kiedy organizm jest osłabiony, to i też podatny na różne infekcje.
I tak waśnie jest w przypadku mojej Mamusi, wdał się poważny stan zapalny,
z którym teraz Ona sama i Jej organizm walczą. A my się wszyscy modlimy,
żeby wyzdrowiała jak najszybciej, żeby już wszystko znów było dobrze...

21 komentarzy:

  1. Lidziu, przekaż Mamusi najserdeczniejsze pozdrowienia! Na razie sama jestem chora, więc tylko drogą internetową!Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Najserdeczniejsze pozdrowienia 🌞 i życzenia szybkiego powrotu do zdrowia dla Twojej Mamy Lidziu

    OdpowiedzUsuń
  3. Lidziu, trzymaj się. Mamusia na pewno szybko dojdzie do zdrowia i do formy. Wierzę w to.Bardzo polubiłam Krysię i brakuje mi jej tu na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdowia, zdrowia, zdrowia :) uściski dla Krysi

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużoooo zdrówka Krysiu!!! Mam nadzieję że nadchodząca wiosna pokona wszystkie wirusy i do nas szybko wrócisz:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. będzie dobrze...trzymam kciuki

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj coś wiemy na temat nawracających infekcji. Jeszcze raz duuużo zdrowia dla Krysi. Oj brakuje Jej wpisów. Dziękuję Lidziu, że na bieżąco informujesz nas. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lidziu, przekaż Mamie życzenia szybkiego powrotu do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lidziu dla Mamy proszę przekazać życzenia szybkiego powrotu do zdrowia :) myślami jestem z cały czas z Wami :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Mocne uściski i życzenia zdrowia dla Krysi :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szybkiego powrotu do zdrowia Krysiu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lidziu, przekaz Mamie, że nieustannie pamiętam w modlitwie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Będzie Lidziu:)nie może być inaczej:)Pozdrowienia dla Twojej mamusi:))i dużo,dużo zdrówka:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeszcze raz dużo zdrowia dla Mamy :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Krysiu - życzę szybkiego powrotu do zdrowia i do nas. Czekamy :)
    Posyłam dużo samych pozytywnych myśli.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdrowia Krysiu kochana, duuuuzo sily.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  17. Duzo zdrowia i szybkiego powrotu do sil bo Całym serce i myslamm jestem z Wami

    OdpowiedzUsuń
  18. Buy titanium alloys for men - TITIAN GOLD
    Shop for titanium alloys for 2017 ford fusion energi titanium men. TITIAN GOLD NEW titanium knife BRAND NEW CUSTOMENT GIGO. titanium bikes TILT ANDROOM CUSTOM IN OUR SKILLS. Shop titanium nose hoop for titanium babyliss pro titanium alloys at Tioga Gourmet

    OdpowiedzUsuń