sobota, 20 kwietnia 2019

Wielkanoc


Kochane macie ogromne podziękowania od mojej Mamusi za
pamięć o Niej, za wszystkie życzenia jakie Jej przesyłacie i
za te śliczne kartki jakie od Was dostaje, a przyszły one od:


Marysi

Ewy

Małgosi wraz z karteczką urodzinową

Agi

Agatki

Ewuni wraz z kartką urodzinową

Arlety

Eluni

Basi wraz z kartką urodzinową

Karolinki








Natalki wraz z kartką urodzinową



Madzi wraz z kartką urodzinową

Uli wraz z kartką urodzinową

Justynce wraz z  upominkiem i dzieciaczkom za rysunki



12 komentarzy:

  1. Krysiu przede wszystkim dużo zdrówka Ci życzę, ale również spędzenia Świąt w radosnej atmosferze i rodzinnym gronie :)
    Piękne karteczki dostałaś

    OdpowiedzUsuń
  2. Spokojnych i radosnych świąt, spędzonych w gronie bliskich, obfitych łask od Chrystusa Zmartwychwstałego i dużo zdrówka Krysiu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Radosnych i spokojnych Świąt Wielkanocnych! :)
    Krysiu dużo dużo zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wesołych Świąt, kochana Krysiu. Niech Pan Jezus zmartwychwstały obdarzy Cię zdrowiem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana Krysiu, życzę Ci szybkiego powrotu do zdrowia i spokojnych, wypełnionych radością Świąt. Przesyłam uściski!

    OdpowiedzUsuń
  6. Krysieńko zdrowiej nam kochana :) Niech Ci Zmartwychwstały Chrystus błogosławi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dużo zdrówka :) I oczywiście Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdrowych, radosnych i spokojnych Świąt Wielkanocnych!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kartki:)Dla Ciebie Krysiu i Twoich bliskich zdrowych, spokojnych, radosnych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Krysiu przesd wszystkim dużo zdrowia i spokojnych świąt

    OdpowiedzUsuń
  11. Czy jesteś w trudnej sytuacji finansowej? to ten artykuł jest dla ciebie, moja pożyczka została zatwierdzona przez ofertę pożyczki pana Pedro, którą przekazała mi jego firma pożyczkowa, gdy banki odrzuciły mój wniosek o pożyczkę z powodu złego kredytu, ale Pedro i jego firma pożyczkowa udzielili mi pożyczki w wysokości 7 milionów USDOLLAR na stawka 3 proc. Jestem bardzo wdzięczny i chcę podzielić się tym wszystkim z tobą, szukając jakiegokolwiek rodzaju pożyczki, aby skontaktować się z bezpośrednim adresem e-mail biura pożyczki pedro: pedroloanss@gmail.com lub whatsapp go na: +18632310632.

    OdpowiedzUsuń