piątek, 6 maja 2016

Niespodzianki

Witam !
Dzisiaj chcę Wam pokazać jeszcze 2 niespodzianki, jakie otrzymałam.
Imieninowa niespodzianka była największą,
dlatego pokazałam ją jako pierwszą.
Ale moją pierwszą niespodziankę dostałam od Eluni.
Nie muszę chyba pisać, komu ją znowu zawdzięczam :-)
Ale zacznę od początku. Bardzo mi się podobały kartki, które Elunia robi
i moja córcia o tym wiedziała.
Pewnego dnia otrzymuje list i moje zdziwienie jest nie do opisania,
bo po otworzeniu koperty zobaczyłam obrazki,
które bardzo mi się  zawsze podobały.
Radość była niesamowita ale i też pytanie z jakiej racji one są u mnie?
Dzwonię więc  do Córci i wszystko było już jasne.
A teraz te oto przecudne obrazeczki :
                                          




A teraz druga moja niespodzianka którą otrzymałam od  Beatki,
a którą też zawdzięczam mojej córci, chociaż nie bezpośrednio ale pośrednio.
Pewnego razu będąc u nas w domu powiedziała mi,
że jedna z blogerek zbiera widokówki z całej Polski i dodała,
że jeżeli bym chciała to też mogę wysłać.  A że lubię robić przyjemności
więc postanowiłam wysłać i takie oto 3 widoki mojego miasta wysłałam
                                             
                                                 
                         
  I tak minął jakiś czas, ja już prawie zapomniałam i oto na Wielkanoc
  otrzymuję miłą niespodziankę. Od Beatki otrzymałam kartkę świąteczną,
 widokówkę i piękną serwetkę do koszyczka oto one :



                                                 
A że mój koszyczek jest większy i serwetka okazała
 się za mała, więc użyłam jej do przykrycia koszyczka
 i bardzo ładnie na nim wyglądała a oto koszyczek z serwetką


 I widzicie ile dobrego dostałam nie będąc jeszcze blogerką?
 I jak Was nie kochać?
 Na dzisiaj to  tyle pozdrawiam wszystkich serdecznie

47 komentarzy:

  1. Dziewczyny są kochane i pięknie Mamusię obdarzyły.
    I że to wszystko niby przeze mnie? :) hi hi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hi hi a niby przez kogo, mam tylko jedną córcię - buziaczki i miłego dnia

      Usuń
  2. Wspanialosci otrzymalas. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak Ewuniu piękności, dziękuję i Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  3. Sliczności :) Ciesze sie z tobą i serdecznie pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eluniu! bardzo ci dziękuję że dzielisz ze mną moją radość i również gorąco pozdrawiam

      Usuń
  4. Śliczne prezenty :) Technika pergaminowa jest przepiękna, a serwetka do koszyczka świetnie w nim wygląda :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Ci Aniu! o tak pergaminki są piękne a ja się w nich po prostu zakochałam, no i serwetka jest też urocza również cię gorąco pozdrawiam

      Usuń
  5. Piękne niespodzianki, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anetko! dziękuję Ci bardzo są piękne - pozdrawiam Cię cieplutko

      Usuń
  6. Wspaniałe niespodzianki!!! Serwetka do koszyczka przepiękna!!!
    Pozdrawiam i miłego, słonecznego dnia Ci życzę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nelu! bardzo Ci dziękuję, masz rację i niespodzianki wspaniałe i serweta jest piękna. Również Ci życzę miłego Weekendu i pozdrawiam gorąco

      Usuń
  7. No jak się ma taką córkę kreatywną:))))piękne prezenty:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Bożenko! prezenty cudowne a córkę kreatywną ale i kochana - Pozdrawiam gorąco i miłego dnia

      Usuń
  8. Krysiu jak się ma taka zaradną córkę to wszystkiego się można spodziewać. Ale blogowa rodzinka to świetne dziewczyny , zawsze się podziela tym co mają. A prezenty dostałaś śliczne. Pergaminki Eli tez miała okazję oglądać na żywo są jeszcze ładniejsze.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu! dziękuję, córkę zaradną to fakt ale przede wszystkim dziewczyny są wspaniałe przecież mogły by odmówić a nie zrobiły tego Aniu na żywo wszystko jest ładniejsze bo zdjęcie to nie to - Pozdrawiam Cię serdecznie i miłego Weekendu

      Usuń
  9. Krysiu fantastyczne upominki dostałaś. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenko! naprawdę fantastyczne - Również Pozdrawiam cię serdecznie

      Usuń
  10. bardzo lubię takie niespodzianki,nie wiem dlaczego większość osób które te parasolki prezentuje pokazuje je do góry nogami,w oryginale wzoru ,parasolki maja być odwrócone i z nich wysypują się kwiaty,ale tak też może być-pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eluniu! bardzo Ci dziękuję, przede wszystkim lubisz sprawiać ludziom przyjemności jesteś kochana a jeżeli chodzi o parasolkę to myślałam że ta parasolka zastępuje wazon, ale teraz już będę wiedzieć -Pozdrawiam cię gorąco i miłego weekendu życzę

      Usuń
  11. Piękne niespodzianki dostałaś Krysiu :)
    Pergaminki Eli podziwiam nieustannie i mam to szczęście posiadać kilka - w realu są jeszcze piękniejsze niż na zdjęciach.
    Pozdrawiam Cię serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Eluniu! Ja też je podziwiam, a w realu jest wszystko piękniejsze. Niespodzianki są cudowne i jak cieszą - Pozdrawiam Cię cieplutko

      Usuń
  12. Upominki zawsze cieszą- także i obdarowywanie przynosi radość sercu- wiem coś o tym... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Jadziu! tak masz rację dostawanie prezentów bardzo cieszy ale obdarowywać kogoś cieszy jeszcze bardziej - Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  13. Krysiu, piękne podarunki otrzymałaś. Cieszę się Twoją radością i serdecznie Cię pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu! bardzo Ci dziękuję że dzielisz ze mną moją radość. A podarunki są naprawdę piękne,również Pozdrawiam Cię gorąco

      Usuń
  14. Zachwycające pergaminki - sama dopiero się uczę i chciałabym choć w połowie dorównać Eluni :-)
    To naprawdę miłe uczucie dostawać takie śliczne prezenty.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko! dziękuję, uczucie jest naprawdę miłe. a ja myślę że jak jeszcze trochę poćwiczysz to też będziesz mistrzynią w robieniu pergaminków - Pozdrawiam gorąco

      Usuń
  15. Och Krysiu, prezenty dostałaś naprawdę świetne. Te obrazki Eli tez od dawna podziwiam i wzdycham do nich.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Izuniu! prezenty są naprawdę świetne,ja też uwielbiam te karteczki są prześliczne - pozdrawiam cię gorąco i całuski śle

      Usuń
  16. Niespodzianki cieszą najbardziej, a jak jeszcze są takie piękne, to juz pełnia szczęścia :)
    Pozdrawiam Krysiu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu! masz rację niespodzianki bardzo cieszą a jak piękne to tym bardziej, dlatego moja radość była nie do opisania - Pozdrawiam cię również cieplutko i miłej niedzieli

      Usuń
  17. Piękne prezenciki. Masz swietną Córeczkę jak Ci takie prezenciki organizuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Milko! Bardzo dziękuję, prezenciki są naprawdę piękne,a córcię mam świetną ale i kochaną - pozdrawiam Cię serdecznie

      Usuń
  18. Ale cudne prezenciki dostałaś - gratuluję serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje, a cudne są naprawdę - Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  19. Ma Pani dobre serce,a dobro powraca buziaki,piękne prezenty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani Anitko! Dziękuję bardzo za te przemiłe słowa, a dobre serca to mają te osoby które mnie obdarowują a prezenty są piękne - Pozdrawiam gorąco buziaki

      Usuń
    2. Proszę mi nie paniać :** Anita jestem :***

      Usuń
  20. Niespodzianki są zawsze super:) A Ty Krysiu dostałaś świetne prezenty:) Sama podziwiam tą technikę, a kartki z nią wychodzą prześliczne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natalko! bardzo dziękuje,i masz rację niespodzianki są super i sprawiają dużo radości,moje są wspaniałe - Pozdrawiam Cię gorąco

      Usuń
  21. jakie cudne parasolki! :-)

    a swoją drogą jakich to się człowiek rzeczy gdzieś tam dowiaduje o wspólnych blogowych znajomych, chyba zacznę Beatce kartki wysyłać ;-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorotko! Parasolki są cudowne, Fajnie jest tak się coś dowiedzieć przez to się lepiej poznajemy a karteczki zawsze możesz wysłać :-) - Pozdrawiam gorąco

      Usuń
  22. Cudne prezenty dostałaś, a te parasolki...rewelacja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu! dziękuje, tez tak uważam że są cudne, a parasolki są prima - Pozdrawiam

      Usuń