piątek, 27 maja 2016

Pozostałe kartki gwiazdkowe

 Witam wszystkich serdecznie !
 Na początku chcę Wam wszystkim gorąco podziękować 
za tak przemiłe komentarze jakie zostawialiście pod moimi 
kartkami , sprawiały mi one wielką radość i za to bardzo
Wam  DZIĘKUJĘ.
 Dzisiaj pokażę Wam pozostałe kartki, jakie zrobiłam na Boże Narodzenie. 
Ostatnio pokazałam wszystkie kartki w pionie dzisiaj pokaże kartki w poziomie,
dwie kwadratowe i jedną w pionie bo się poprzednio zawieruszyła.
Dzisiaj jest ich mniej, A oto one:



















A teraz chciała bym się pochwalić moją wygraną w Rozrywce.
Co prawda wygrana nie duża, ale nie chodzi o to, satysfakcja z  wygranej  cieszy :-)


To tyle na dzisiaj pozdrawiam Wszystkich serdecznie i miłego dnia życzę
                                                                                                                                          

69 komentarzy:

  1. To taki podział karteczek Mamusia sobie wymyśliła,no dobrze, dobrze :)
    Jest Mamusia lepsza od niejednej z nas, tyle świetnych kartek zrobiła. A to ze mnie się śmieją, że niby hurtowo, a przy Mamusi to się chowam :) No i gratuluję wygranej. Oj też bym z miłą chęcią taką stówkę przygarnęła :) Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Córcia! taki właśnie sobie podział wymyśliłam dziękuję Ci za wszystko,a stówkę też możesz sobie wygrać tylko trzeba wysłać krzyżówki:-)spokojnej nocy całuski pa

      Usuń
    2. W takiejsutuacji zawsze przypomina mi się kawał.
      Icek codziennie modlił się-Panie Boże, daj Ty mi wygrać w totolotka, żebym był bogaty ... i tak codziennie od lat. W końcu niebo się rozchyla i słychać głos - Icek, ja Ci dam wygrać, ale Ty w końcu wyślij ten kupon !

      Usuń
    3. Masz Rację Bożenko żeby wygrać trzeba grać,ale krzyżówek Córcia po mamie nie odziedziczyła :-) pozdrawiam

      Usuń
  2. Kochana, urocze te Twoje karteczki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. No i nie napisałam najważniejszego, że GRATULUJĘ wygranej. Wielka czy mała, liczy się fakt, a stówka, to nie tak mało. Gratuluje również zamiłowania do krzyżówek, tez kiedyś je rozwiązywałam, teraz mniej, ale czasami...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu! Serdecznie dziękuję za "urocze" i za gratulacje, krzyżówki rozwiązuje już od dawna nie jest to moja pierwsza
      wygrana ale każda cieszy jednakowo, a stówka też się przyda:-)
      Pozdrawiam gorąco

      Usuń
  4. Krysiu u Ciebie jak zwykle karteczki cudne i jak zwykle cała masa-widać , ze robisz to, co lubisz. A wygranej gratuluję. Buziaki, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anitko! Dziękuje gorąco za przemiłe słowa i za gratulacje, A karteczki lubię robić. - Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  5. Karteczki śliczne, niezły wysyp!!! Widać, że robienie ich sprawia Ci radość i to się liczy!!! Gratuluję wygranej, stówka też się przyda:)
    Pozdrawiam i miłego dnia Ci życzę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nelu! Z całego dziękuję Ci za uznanie dla moich kartek i za gratulację, robienie kartek sprawia mi dużo radości ,owszem że stówka się przyda:-) Pozdrawiam Serdecznie

      Usuń
  6. Po Bożym Ciele- Boże Narodzenie- cudeńka! Gratuluję wygranej :))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jadziu! Dziękuję z całego serca za przemiłe słowa i za gratulacje
      Boże Narodzenie po Bożym Ciele, to chyba tak dla przypomnienia że się już zbliżają :-)Jadziu wybacz że ja u Ciebie komentarzy nie piszę ale nie mogę już Lidzię prosiłam ale też jej się nie udało nie wiem czemu ale jestem co dzień na twoim blogu i podziwiam wszystko,piękne rzeczy tworzysz - Pozdrawiam Cię serdecznie

      Usuń
  7. Druga czesc karteczek jest rowniez piekna jak poprzednia i jaka ilosc. Gratuluje wygranej i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu! Z całego serca dziękuję za tak miłe słowa i za gratulacje
      Świątecznych kartek na razie koniec teraz trzeba będzie znowu na produkować :-) Pozdrawiam gorąco

      Usuń
  8. Ilość imponująca. Piękne kartki każdy wyjątkowa.
    Gratuluję wygranej. Pozdrawiam cieplutko i słonecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenko! Z całego serca dziękuję za przemiłe słowa i za gratulacje - Pozdrawiam również serdecznie

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Basiu! serdecznie dziękuję - Pozdrawiam gorąco

      Usuń
  10. Ho, ho, ho co za ilość i jakość piękna! No i gratuluję wygranej! Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu! Dziękuję bardzo za miłe słowa i za gratulacje - Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  11. Gratuluję wygranej :) Karteczek cały ogrom i wszystkie śliczne :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uleczko! Serdecznie dziękuję za gratulację i za miłe słowa - Pozdrawiam gorąco

      Usuń
  12. Krysiu, gratuluje wygranej. Ja też rozwiązuję Rozrywkę:)
    A karteczki piękne, potrafisz wspaniale ukazać klimat świąt Bożego Narodzenia.
    Serdecznie i ciepło Cię pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu! Serdecznie dziękuję za gratulację i za przemiłe słowa które dodają otuchy, cieszę się że ty również rozwiązujesz Rozrywkę życzę i Tobie wygranej. Widzę że mamy dużo wspólnego - Pozdrawiam Cię gorąco i miłego Weekendu

      Usuń
  13. Karteczki pełne serca włożonego w ich produkcję.
    To już wiem po kim Lidzia odziedziczyła umiejętność produkcji hurtowych :))
    Serdecznie gratuluję Ci Krysiu wygranej, stówa piechotą nie chodzi, a gimnastyka umysłu nieoceniona. Ja również rozwiązuję zadania w Rozrywce tylko ich nie wysyłam.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eluniu! Serdecznie dziękuję za przemiłe słowa i za gratulacje, cieszę się że ty też rozwiązujesz Rozrywkę szkoda tylko że nie wysyłasz też może by Ci się udało coś wygrać - Pozdrawiam Cię serdecznie i miłego Weekendu

      Usuń
  14. Śliczne kartki i gratuluję wygranej.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniko! Serdecznie Ci dziękuję za miłe słowa i za gratulacje - Pozdrawiam Cię serdecznie i miłego weekendu

      Usuń
  15. Kolejna porcja przepięknych kartek. Gratuluję wygranej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anetko!Serdecznie Ci dziękuje, za przemiłe słowa i za gratulacje - Pozdrawiam Cię gorąco i miłego weekendu

      Usuń
  16. Estetyczne, w dobrym guście po prostu niebanalne piękno !!! Gratuluje i pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eluniu! Po stokroć dziękuję za tak ciepłe słowa uznania i za gratulacje - Pozdrawiam Cię gorąco i miłego Weekendu

      Usuń
  17. Gratuluję wygranej :) Będzie na nowe materiały do tworzenia. Kartki są bardzo ładne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu! Gorąco dziękuje za gratulacje i za miłe słowa, Masz rację będzie na nowe materiały - Pozdrawiam Cię serdecznie i miłego Weekendu

      Usuń
  18. Śliczne kartki. Gratuluję wygranej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuje za miłe słowa i za gratulację - Pozdrawiam gorąco i miłego Weekendu

      Usuń
  19. Karteczki cudnej urody, a ilość mega hurtowa :) Mini hurcik u Lidzi się nie umywa - haha :) A tak na poważnie, to faktycznie ilość karteczek ogromna i podziwiam ogrom pracy jaką włożyłaś w ich wykonanie :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu! Serdecznie Ci dziękuje za przemiłe słowa uznania, pracy to się nie odczuwa tak mocno bo co dzień po trochu się robi a po drugie to jest sama przyjemność tworzyć karteczki.Tylko weny za zwyczaj brakuje :-) - Pozdrawiam gorąco i miłego Weekendu

      Usuń
  20. Odpowiedzi
    1. Dziękuje ale to była praca z przyjemnością - Pozdrawiam gorąco

      Usuń
  21. ale miło tak dostawać karteczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eluniu! Dziękuję, chciała bym żeby sprawiały radość tym do których dotrą - Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  22. Rewelacja! Krysiu, to kolejny dowód na to, że od dawna powinnaś mieć bloga! Karteczki są świetne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko! Jak miło czytać takie przemiłe słowa, Serdecznie Ci za dziękuję - Pozdrawiam Cię cieplutko

      Usuń
  23. Kolejne piękne karteczki! i znowu w ilościach hurtowych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Milenko! serdecznie dziękuję - pozdrawiam gorąco

      Usuń
  24. Piękna kolekcja świątecznych karteczek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu! Gorąco dziękuję - Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  25. Wreszcie wiem po kim Lidka ma te "ciągoty" do hurtu,piękne kartki,jedne na wesoło,drugie tradycyjne,a wszystkie cudne,wiem coś o tym,bo jestem posiadaczką kilku,a podział według mnie bardzo ciekawy,przynajmniej nie ma kręcenia zdjęć.Gratuluję wygranej,każda wygrana zawsze cieszy,życzę następnych,serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lusi! Bardzo gorąco Ci dziękuję za przemiłe słowa i za gratulacje, a hurt to raczej z potrzeby:-). wygrana zawsze cieszy,dziękuję za życzenia następnych wygranych, może kiedyś się jeszcze wydarzy bo ta wygrana nie jest moją pierwsza, tylko kolejną - Pozdrawiam Cię serdecznie

      Usuń
  26. Wszystkie karteczki prawdziwie świąteczne, takie radosne, macie z Lidzią wspólny styl, zastanawiam sie, która od której się uczyła, bo to wcale nie jest takie oczywiste :-) Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bożenko! Dziękuję gorąco, A jeżeli chodzi o styl to mi się wydaje że mamy całkiem odmienny, Lidzia robi kartki bardziej nowoczesne,Ja natomiast staro-modnie :-) Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
    2. Krysiu, nie o takim podobieństwie myślałam. Obie robicie radosne karteczki z mnóstwem drobniutkich detali :-) Miłej nocy :-)

      Usuń
    3. Bożenko! Ślicznie dziękuje, to chyba to musimy mieć w genach :-) spokojnej nocy i miłego dnia

      Usuń
  27. Super karteczki- gratulacje za wygraną! Brawo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu! Z całego serca dziękuję, właśnie dzisiaj stówkę odebrałam :-)Pozdrawiam Cię serdecznie

      Usuń
  28. Krysiu, niezły hurcik Ci się zrobił. Każda karteczka dopracowana na tip-top, i wesolutka, jak na świąteczne przystało. Używasz świetnych grafik i zdobników do ich stworzenia. Gratuluję odebranej już wygranej. Kiedyś namiętnie rozwiązywałam krzyżówki, teraz tylko z doskoku, jak w jakiejś gazetce nawet reklamowej spotkam, ale nie udało mi się nigdy wygrać, chociaż wysyłałam rozwiązania. Cóż takie jest życie.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu!Dziękuję za przemiłe i ciepłe słowa uznania, dziękuję również za gratulację. tak wczoraj otrzymałam już moją wygraną,Szkoda że nie miałaś nigdy szczęścia wygrać jest to fajna satysfakcja, moja wygrana nie była pierwsza już kilka wygrałam - Pozdrawiam Cię Serdecznie

      Usuń
  29. Piękne kartki, no i gratuluję wygranej w krzyżówce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Izuniu! Bardzo Ci dziękuję za miłe słowa i za gratulacje - Pozdrawiam Cię gorąco

      Usuń
  30. Bardzo pomysłowe karteczki Krysiu przygotowałaś:) Podoba mi się danie drugiego życia dawnych karą. Sama chciałam stare kartki wykorzystywać, ale nigdzie takich kupić nie mogę. Przynajmniej tutaj nigdzie ich nie ma. Może wygrana nie duża, ale satysfakcja ogromna:) Gratulacje Krysiu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natalko!Dziękuje serdecznie za miłe słowa uznania i za gratulacje, Natalko Ja kartki wykorzystuje już używane specjalnie ich nie kupuje jak ktoś chce wyrzucić to ja je biorę , bo ja swoich nie wyrzucam . a z wygranej satysfakcja jest na prawdę duża - Pozdrawiam cię Gorąco

      Usuń
    2. Tylko niestety przez jakiś czas wysyłanie kart (przynajmniej tutaj)zanikłą na rzecz sms-ów niestety. Dlatego nawet nie mam kogo zapytać czy ma

      Usuń
    3. No szkoda, byś musiała u starszych ludzi popytać bo oni tradycję utrzymują pozdrawiam cię milutko

      Usuń
  31. mieć stówkę i nie mieć stówki...to dwie stówki! ;-D

    przynajmniej przywraca mi to wiare ze nie wszystkie gry oparte są na kancie i o kant d...potłuc je można

    Jak patrzeę na Twoją hurtową produkcję to bardzo przypominasz mi Naszą Babcię....ona też mało nie potrafi! ;-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorotko! Bardzo Dziękuję, Pewnie stówka pieszo nie Chodzi:-) Widocznie Babcie tak już mają bo ja też jestem już Babcią - Pozdrawiam Goraco

      Usuń