wtorek, 2 stycznia 2018

Wymianka Świąteczna

Witam Wszystkich Serdecznie
 w Nowym Roku !

Skończyły się dobre czasy , I trzeba wrócić
 do rzeczywistości :-)
Trochę się nazbierało tego przez Święta,
 I nie wiem od czego zacząć
Zacznę chyba od wymianki kartkowej Świątecznej u Reni !


Ja swoją   karteczkę wysłałam do Mariolki 
oto ona :


A ja moją Piękną  karteczkę otrzymałam od Anetki
oto ona :

Anetko bardzo Ci Dziękuję za Piękną karteczkę 
A Reniu Tobie Dziękuję Za zorganizowanie tej wymianki 

Na dzisiaj to już wszystko

Pozdrawiam Was Wszystkich Gorąco i miłej środy Wam życzę
a  ja idę dom przygotować, Bo jutro mam kolędę   - Krysia

47 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Basiu! Bardzo Gorąco Ci Dziękuję - Pozdrawiam Cieplutko

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Aniu! Pięknie Ci Dziękuję - Pozdrawiam Cieplutko

      Usuń
  3. Piekne kartki Krysiu .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu! Ślicznie Ci Dziękuję - Pozdrawiam Cieplutko

      Usuń
  4. Krysiu piękne karteczki.
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko! Po stokroć Ci Dziękuję - Pozdrawiam Cieplutko

      Usuń
  5. Pięknymi kartkami się wymieniłyście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu! Ślicznie Ci Dziękuję - Pozdrawiam Cieplutko

      Usuń
  6. Piękne karteczki przygotowałyście sobie na wymiankę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natalko! Bardzo Gorąco Ci Dziękuję - Pozdrawiam Cieplutko

      Usuń
  7. Fajna wymianka Krysiu!! Śliczne karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko! Bardzo Serdecznie Ci Dziękuję - Pozdrawiam Cieplutko

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Marysiu! Pięknie Ci Dziękuję - Pozdrawiam Cieplutko

      Usuń
  9. Śliczne karteczki sobie wysłałyście. Fajne są takie wymianki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Córcia! Bardzo Serdecznie Ci Dziękuję - Buziaczki Pa

      Usuń
  10. Fajna wymianka :) U mnie kolęda za tydzień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agusiu! Pięknie Ci Dziękuję, Ja już po , Ale tydzień szybko zleci- Pozdrawiam Gorąco

      Usuń
  11. Fajne te wymianki:)))tak mi się spodobały,że znowu się zapisałam:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bożenko! Ślicznie Ci Dziękuję, Fajnie że się zapisałaś, Ja też - Pozdrawiam Serdecznie

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. Aleksandro! Bardzo Serdecznie Ci Dziękuję - Pozdrawiam Cię Cieplutko

      Usuń
  13. Jak zawsze zachwycająca kartka :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anetko! Pięknie Dziękuję, Ale to samo mogę powiedzieć o Twojej Karteczce - Pozdrawiam Serdecznie

      Usuń
  14. Krysiu, piękna wymianka. Twoja karteczka po prostu zachwyca.
    Ja mam kolędę dopiero pod koniec stycznia.
    Serdeczne buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosieńko! Ślicznie Ci Dziękuję, Ja miałam Tak w zeszłym roku ,a w tym udało mi się już jestem po, Lubię kolędę zaraz po świętach - Pozdrawiam Cię Serdecznie

      Usuń
  15. Urocze Wasze karteczki.
    Wymianki są fajne :) muszę w końcu zrobić porządne pudło na pamiątkowe karteczki, bo jedno już wypchane po brzegi :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko! Bardzo Serdecznie Ci Dziękuję, Ja już mam 2 pełne kartony, Myślę już o trzecim - Pozdrawiam Cieplutko

      Usuń
  16. Piękne są obie karteczki! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu! Bardzo Gorąco Ci Dziękuję - Pozdrawiam Cię Serdecznie

      Usuń
  17. Dziękuję za piękną kartkę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mariolko! Miło mi jak Ci się podoba - Pozdrawiam Cieplutko

      Usuń
  18. Krysieńko otrzymałaś cudowne kartki wymiankowe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Arletko! Bardzo Gorąco Ci Dziękuję - Pozdrawiam Cieplutko

      Usuń
  19. Piękne obie kartki fajne są te wymianki :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marylko! Serdecznie Ci Dziękuję - Pozdrawiam Cieplutko

      Usuń
  20. Piękne karteczki, super wymianka! :D
    Pozdrawiam ciepło i słonecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniko! ŚLicznie Ci Dziękuję - Pozdrawiam Cieplutko

      Usuń
  21. Wspaniałe karteczki!
    Pozdrawiam cieplutko:))

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu! Pięknie Ci Dziękuję - Pozdrawiam Cieplutko

      Usuń
  22. Obie karteczki są przeurocze, to bardzo udana wymianka.
    Miłego weekendu Krysiu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu! Bardzo Gorąco Ci Dziękuję - Pozdrawiam Serdecznie

      Usuń
  23. Odpowiedzi
    1. Asiu! Pięknie Ci Dziękuję - Pozdrawiam Serdecznie

      Usuń
  24. I enjoyed over read your blog post.
    Your blog have nice information, I got good idea from this amazing blog.
    I am always searching like this type blog post. I hope I will see again…
    หนังสยองขวัญ

    OdpowiedzUsuń