sobota, 13 stycznia 2018

Wymianki

Witam Cieplutko ! 

Dzisiaj chciałabym pokazać dwie zaległe wymianki 
Które z braku czasu nie zostały pokazane 
Ale na początku pokaże jeszcze karteczkę jaką otrzymałam w czwartek
 od Reni ( Kartki u Reni ) z pięknym Aniołkiem który jest świeczką 
oto piękna  karteczka :



I Aniołek,  zdjęcie nie najlepsze 


 I tyłem

 
Reniu! Bardzo Gorąco Ci Dziękuję za Karteczkę ,
 Życzenia i za tego ślicznego Aniołka

A teraz wymianka pierwsza

W listopadzie w wymiance kwiatowej u Lidzi (Misiowy zakątek)
królowała Lawenda  
Ja swoją karteczkę wysłałam  do Ani (W kolorowym świecie Ani )


A ja otrzymałam Piękną karteczkę od Justynki ( Przez krótką chwilę)

Justynko! Bardzo Gorąco Ci Dziękuję za tą Uroczą karteczkę 

Wymianka druga 
 W grudniu w wymiance kwiatowej u Lidzi ( Misiowy zakątek)
 królowała Róża , Ja swoją karteczkę wysłałam do Bożenki (Tu mieszka miłość)

A ja Cudowną karteczkę otrzymałam od Agatki (Haftowane pasje)

Agatko! Bardzo Gorąco Ci Dziękuję za tą Piękną karteczkę 

To  tyle na dzisiaj 
Pozdrawiam Wszystkich Serdecznie i Miłej Niedzieli Życzę - Krysia


56 komentarzy:

  1. Prześliczne karteczki do Ciebie przywędrowały.
    Pozdrawiam serdecznie w Nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marille! Bardzo Gorąco Ci Dziękuję - Pozdrawiam Cieplutko

      Usuń
  2. Jakie ładne karteczki Mamusia dostała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Córcia! Ślicznie Ci Dziękuję - Buziaczki Pa

      Usuń
  3. Śliczne
    weronika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Weroniko! Serdecznie Ci Dziękuję - Pozdrawiam Cieplutko

      Usuń
  4. Bardzo ładne kartki 😊 miłej niedzieli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu! Bardzo Gorąco Ci Dziękuję - Pozdrawiam Cieplutko

      Usuń
  5. Krysiu, przepiękne prezenty i karteczki dostałaś:) Piękne kartki sama w ramach zabawy przygotowałaś:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natalko! Z Całego Serca Ci Dziękuję - Pozdrawiam Cię Cieplutko

      Usuń
  6. Urocze są te wymianki kwiatowe, karteczki są zachwycające a szczególnie teraz, gdy tak bardzo kwiatów nam brakuje. Gratuluję Ci Krysiu również wspaniałego prezentu - aniołek jest prześliczny.
    Miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu! Po stokroć Ci Dziękuję - Pozdrawiam Cię Cieplutko

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Ewuniu! Pięknie Ci Dziękuję - Pozdrawiam Cię Cieplutko

      Usuń
  8. stoi sobie w pocztowniku i cieszy moje oczy:)))
    pozdrawiam Krysiu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bożenko! Miło Mi i Bardzo Gorąco Ci Dziękuję - Pozdrawiam Cię Cieplutko

      Usuń
  9. Piękne karteczki i te zrobione przez Ciebie i te otrzymane.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eluniu! Bardzo Serdecznie Ci Dziękuję - Pozdrawiam Cię Cieplutko

      Usuń
  10. Wszystkie karteczki są śliczne :) Miłej niedzieli Krysiu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agusiu! Ślicznie Ci Dziękuję - Pozdrawiam Cię Cieplutko

      Usuń
  11. Cudowne karteczki. Pozdrawiam Małgosia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu! Bardzo Gorąco Ci Dziękuję - Pozdrawiam Cię Cieplutko

      Usuń
  12. Swietna niespodzianka, aniołek uroczy, aż żal zapalać świeczkę:)
    Wymianki udane i bardzo kolorowe. Myślę, że z przyjemnością na nie patrzysz gdy teraz buro na dworze:)
    Miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu! Z Całego Serca Ci Dziękuję, Aniołka na razie zapalać nie będę, Dołączy do kolekcji - Pozdrawiam Cię Cieplutko

      Usuń
  13. Krysieńko, piękne są te wymiankowe kartki z kwiatami. Bardzo podoba mi się świeczka - aniołek.
    Serdeczne uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosieńko! Ślicznie Ci Dziękuję, Świeczka też mi się podoba , zdjęcie nie oddaje prawdziwego wyglądu - Pozdrawiam Cię Cieplutko

      Usuń
  14. Odpowiedzi
    1. Eluniu! Po stokroć Ci Dziękuję - Pozdrawiam Cię Cieplutko

      Usuń
  15. Prześliczne te Wasze karteczki! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu! Pięknie Ci Dziękuję - Pozdrawiam Cię Cieplutko

      Usuń
  16. Bo wymianki super są :) Piękne prezenciki i karteczki :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu! Bardzo Gorąco Ci Dziękuję - Pozdrawiam Cieplutko

      Usuń
  17. Odpowiedzi
    1. Agnieszko! Pięknie Ci Dziękuję - Pozdrawiam Cię Cieplutko

      Usuń
  18. Miło dostawać i jeszcze milej dawać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marysiu! Bardzo Serdecznie Ci Dziękuję - Pozdrawiam Cieplutko

      Usuń
  19. Krysiu kartki jak zawsze urocze !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu! Po stokroć Ci Dziękuję - Pozdrawiam Cię Gorąco

      Usuń
  20. Śliczne karteczki ❤
    My blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aleksandro! Bardzo Serdecznie Ci Dziękuję - Pozdrawiam Gorąco

      Usuń
  21. Pięknymi kartkami się wymieniłyście :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anetko! Ślicznie Ci Dziękuję - Pozdrawiam Cię Gorąco

      Usuń
  22. Woow cóż to za wspaniałe karteczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sikoreczko! Bardzo Gorąco Ci Dziękuję - Pozdrawiam Cię Serdecznie

      Usuń
  23. śliczne kartki a aniołek skradł mi serce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Arletko! Serdecznie Ci Dziękuję, A Aniołek Mnie też zauroczył :-) Pozdrawiam Cię Gorąco

      Usuń
  24. Bardzo fajne wymianki! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewo! Bardzo Serdecznie Ci Dziękuję - Pozdrawiam Gorąco

      Usuń
  25. I enjoyed over read your blog post.
    Your blog have nice information, I got good idea from this amazing blog.
    I am always searching like this type blog post. I hope I will see again…
    หนังสยองขวัญ

    OdpowiedzUsuń
  26. Kochana Moja Krysiu ! Cudowne wymianki! Bardzo miło było oglądać Twój post Kochana :* <3 Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Angeliko Kochana! Bardzo Serdecznie Ci Dziękuję, A Mi bardzo miło jest czytać tak Ciepłe komentarz - Pozdrawiam Cię Bardzo Gorąco Buziaczki

      Usuń
  27. I really likes your blog! You have shared the whole concept really well and very beautifully soulful read!
    Thanks for sharing
    หนังการ์ตูน

    OdpowiedzUsuń
  28. Krysiu jak zawsze karteczki prześliczne :))
    a co do mojej przesyłki to dostałam olśnienia ze az prawie miesiąc szła do Ciebie przesyłka a dl Lidzi dotarła tak szybko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu! Serdecznie Ci Dziękuję, A Twoja przesyłka musiała się po prostu gdzieś zawieruszyć , Bo normalnie to też szybko przychodzą, Cieszę się że w ogóle przyszła - Pozdrawiam Cię Gorąco

      Usuń
  29. takie wymianki są fajne, można napatrzeć się na inne techniki i style no i mieć je na własność! :)
    szkoda, że brak czasu juz nie bardzo pozwala mi na takie zabawy... :(

    OdpowiedzUsuń