środa, 24 kwietnia 2019

DZIĘKUJĘ

DZIĘKUJĘ !

MOJE KOCHANE !



Dzisiaj ja osobiście pragnę Wam Serdecznie Podziękować
chociaż nie wierzyłam , że taki dzień nastąpi , Przeżyłam  prawdziwy
koszmar. Ale o tym nie będę pisać. Nie jestem jeszcze całkiem zdrowa
muszę się też jeszcze nauczyć chodzić. Ale potrafię już siedzieć i dlatego
pierwsze słowa kieruje dzisiaj do Was , by Wam Serdecznie Podziękować
ZA WASZE dobre   Serca . Moje kochane nie umie tego wyrazić słowami co czuje moje serce   Sprawiłyście mi wiele radości i podtrzymywałyście mnie na duchu
Pięknie Wam Dziękuję za te wszystkie  cudowne karteczki , I prezenty. Bardzo gorąco też Wam Dziękuję za Modlitwy i obrazki święte.Ewuni za pięknie wyszytego Pana Jezusa. Reni za obrazek
Matki Boskiej . Nie jestem w stanie wymienić tu wszystkiego ,  Ale wszystkim za wszystko jestem bardzo wdzięczna  i bardzo  Gorąco Dziękuję
A teraz podziękowania dla dzieci które również sprawiały mi radość Moje kochane dzieciaczki 
Dziękuje za wszystko , Zosiu i Stasiu kurczaczki są przepiękne. Justynko Dziękuję za przemiłe słowa skierowane do mnie. Oj chciało by się jeszcze dużo pisać. Ale już siły opadają ,więc będę już kończyć . Ale nie mogę skończyć nie Podziękując moim kochanym dzieciom. które mi bardzo
pomagały przy wstawianiu postów .Syn robił zdjęcia i wysyłał Lidzi a Lidzia wstawiała na blog
Dziękuję też mojemu Kochanemu Męzowi za troskliwa opiekę
Na dzisiaj to tyle , na razie jak P,Bóg pozwoli to zajrzę tu od czasu do czasu
Pozdrawiam Wszystkich z całego Serca i Gorąco Całuję. Specyjalne Całuski dla   pociech Agatki i Justynki Pa     

Dziękuję jeszcze Darii za akcję karteczkową                           

24 komentarze:

  1. Krysiu jaka to radość móc przeczytać kilka słów od Ciebie. Trzymaj się Kochana...
    Wracaj do zdrowia. My tu cały czas o Tobie myślimy :-)
    Ściskam mocno :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mamuś jak cudownie jest znów zobaczyć Mamusi wpis, nawet Mamusia nie wie jak ja na ten dzień czekałam :) Kocham Mamusię i buziaki gorące dla Was przesyłam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Krysiu! Zdróweczka życzę i wracaj do nas jak najszybciej!

    OdpowiedzUsuń
  4. Krysiu, tak bardzo się cieszę. Wracaj do pełnego zdrowia, kochana. Modlę się za Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie, że jesteś i znowu do nas piszesz :) Trzymam kciuki za szybki powrót do zdrowia i buziaki przesyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dobrze że jesteś Wracaj do zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się razem z Wami,że wracasz do zdrowia:))))trzymam kciuki za więcej:)))ściskam Cię mocno:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze, ze jesteś Krysiu :) zdrowiej kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Krysiu bardzo się cieszę, że czujesz się lepiej.:) Zdrowiej i dbaj o siebie, a my poczekamy. Ściskam Cię mocno.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak to dobrze, że już wracasz do zdrowia! Czekamy tu na Ciebie i Twoje prace! Bardzo gorąco Cię pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo się cieszę, że lepiej się czujesz. Teraz już będzie tylko lepiej. Czekałam na Twój wpis.

    OdpowiedzUsuń
  12. Krysiu cudownie przeczytać że czujesz się lepiej.
    Droga Krysiu wracaj do zdrowia.
    Pozdrawiam cieplutko 😀

    OdpowiedzUsuń
  13. Krysiu cieszę się, że jesteś zdrowsza, wracaj szybciutko, czekamy na Ciebie i Twoje prace. Jak dobrze, że już jesteś w takim stanie, że możesz napisać post.
    Sciskam Cię mocno i zdrowiej szybciutko!

    OdpowiedzUsuń
  14. Miło znów przeczytać słowa przez Ciebie napisane. Dobrze, że wracasz do zdrowia. Bardzo mi ciebie i Twojej serdeczności brakowało. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Krysiu jak to dobrze że wracasz juz do nas . To ogromna radośc. Zdrowiej szybciutko.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Krysiu, bardzo się cieszę, że wracasz do zdrowia i życzę Ci dużo siły :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ogromnie się cieszę Krysiu, że udało Ci się pokonać chorobę. Teraz musi być już tylko lepiej :))) Zdrowiej kochana i wracaj do nas!
    Ściskam Cię bardzo mocno.

    OdpowiedzUsuń
  18. Krysiu Kochana duuużo zdrówka Ci życzę :) i ciesze się, że już powoli do nas wracasz:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Krysiu, jeszcze raz - zdrówka.
    Dbaj tam o siebie.
    Uściska.

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam Cię Krysieńko że wracasz powoli do zdrówka.Pozdrawiam cieplutko buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  21. Kochana, cieszę się, ze jesteś z nami. My jesteśmy z Tobą, wspieramy Cię, myślimy o Tobie, modlimy się za Twój szybciutki powrót do zdrowia 💓
    Pozdrawiam i mocno przytulam, Alina 😘

    OdpowiedzUsuń
  22. Krysiu cieszę się, że niespodzianka się udała i sprawiła Ci wiele radości :).

    Zdrowiej nam i wracaj do nas :).

    OdpowiedzUsuń
  23. Czy jesteś w trudnej sytuacji finansowej? to ten artykuł jest dla ciebie, moja pożyczka została zatwierdzona przez ofertę pożyczki pana Pedro, którą przekazała mi jego firma pożyczkowa, gdy banki odrzuciły mój wniosek o pożyczkę z powodu złego kredytu, ale Pedro i jego firma pożyczkowa udzielili mi pożyczki w wysokości 7 milionów USDOLLAR na stawka 3 proc. Jestem bardzo wdzięczny i chcę podzielić się tym wszystkim z tobą, szukając jakiegokolwiek rodzaju pożyczki, aby skontaktować się z bezpośrednim adresem e-mail biura pożyczki pedro: pedroloanss@gmail.com lub whatsapp go na: +18632310632.

    OdpowiedzUsuń