czwartek, 13 czerwca 2019


40 komentarzy:

  1. Krysiu -na zawsze będziesz moją bratnią duszą-kiedyś się spotkamy....

    OdpowiedzUsuń
  2. Krysiu zawsze pozostaniesz w mojej pamięci...

    OdpowiedzUsuń
  3. Krysiu bardzo Ciebie brakuje, ale wierzę że tam, gdzie teraz jesteś już nie cierpisz. Wieczny odpoczynek racz Jej dać Panie...

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze będę o Tobie pamiętać. Będzie mi brakowało Twoich wpisów...

    OdpowiedzUsuń
  5. Będzie Cię bardzo brakować w naszej blogowej rodzinie...

    OdpowiedzUsuń
  6. Będzie nam Ciebie brakować Krysiu. Spoczywaj w spokoju i czuwaj nad nami w niebie.

    OdpowiedzUsuń
  7. WIECZNE ODPOCZYWANIE, na zawsze w mojej pamięci.

    OdpowiedzUsuń
  8. Lidziu wyrazy współczucia, przytulam

    OdpowiedzUsuń
  9. Krysiu będzie mi Ciebie brakować... :(
    Wieczny odpoczynek racz Jej dać Panie
    Wyrazy współczucia dla Rodziny

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi przykro, nie wiem co powiedzieć, wyrazy współczucia

    OdpowiedzUsuń
  11. Krysiu Nasz Wspaniały Aniele.
    Teraz w Niebie przybył jeszcze jeden opiekun Ty.
    Krysiu nie odeszłaś tylko narodziłaś się dla Nieba i żyć będziesz w Naszej pamięci bo w każdym Naszym Blogowym Sercu zostawiłaś ślad.
    Lidziu modlę się o Anioła Pocieszenie w tym trudnym dla Was czasie

    OdpowiedzUsuń
  12. Czuję głęboki żal, odeszła kolejna wspaniała osoba z naszego blogowego światka. Żegnaj Krysiu kochana, wieczny odpoczynek racz Ci dać Panie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Żegnaj, Krysiu. Kiedyś spotkamy się w raju i będziemy razem tworzyć. A tymczasem zawsze będziesz w moim sercu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Byłaś moją blogową przyjaciółką Krysiu, na zawsze pozostaniesz w mojej pamięci.
    Odpoczywaj w spokoju...

    OdpowiedzUsuń
  15. Krysiu odpoczywaj w spokoju , będzie nam Ciebie brakowało.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wielką pustkę w naszym blogowym świecie pozostawiasz Krysiu. Spoczywaj w pokoju.

    OdpowiedzUsuń
  17. Krysiu, będzie nam Ciebie brakować.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wieczny odpoczynek racz Ci dać Panie, bądź naszym Aniołem Stróżem

    OdpowiedzUsuń
  19. Łza się w oku kręci, spoczywaj w pokoju...

    OdpowiedzUsuń
  20. Krysiu kochana spoczywaj w pokoju. Będę wspominać Cię!

    OdpowiedzUsuń
  21. Kondolencje ! W takim żalu trudno pocieszać , znam to z autopsji !

    OdpowiedzUsuń
  22. Krysiu na zawsze pozostaniesz w mojej pamięci i sercu....teraz będziesz tworzyć w niebiańskiej krainie...

    OdpowiedzUsuń
  23. Najbardziej będzie mi brakować pełnych miłości komentarzy, na blogu Twojej córci. W naszych sercach i wspomnieniach pozostaniesz na zawsze jako Mama Lidzi.
    [*][*][*]

    OdpowiedzUsuń
  24. Krysiu na zawsze zostaniesz w moim sercu i pamięci jako Mama Łodzi najcudowniejsza blogowa dusza z ciepłymi słowami opisanymi w blog i papier bo mam kilka te ich prac które teraz będą już pamiątka naszych wspólnych zabaw
    Spoczywaj w spokoju

    OdpowiedzUsuń
  25. Dziękuję za wspaniałe 3 lata znajomości ale ta znajomość była jak dla mnie liczona razy 10

    OdpowiedzUsuń
  26. Krysiu na zawsze pozostaniesz w mojej pamieci tak jak i twoje cudowne prace, Spoczywaj w spokoju,

    OdpowiedzUsuń
  27. Krysiu, spoczywaj w pokoju i oręduj za nami, którzy tu jeszcze mamy misje do wypełnienia. Lidziu, wyrazy głębokiego współczucia dla Ciebie i Rodziny

    OdpowiedzUsuń
  28. Ludzi i wyrazy współczucia dla całej rodziny.

    OdpowiedzUsuń
  29. Krysiu, pozostaniesz w pamieć blogowego świata, teraz masz inną misję do spełnienia.
    Spoczywaj w spokoju [*]

    OdpowiedzUsuń
  30. :( Nie było nas tu długo i smutna to wiadomość w serce trafiła.
    Lidziu, wyrazy współczucia.

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo smutna wiadomość :(
    --{-@
    Przesyłam wyrazy współczucia dla całej rodziny

    OdpowiedzUsuń
  32. Krysiu patrzysz teraz na Nas z nieba wśród Aniołów i mam nadzieję, że jesteś Naszym kolejnym Opiekunem.

    OdpowiedzUsuń
  33. własnie wróciłam na Bloga i tak mi przykro widząc że Kochana Krysia odeszła z tego świata. Do zobaczenia Kochana , wszyscy się spotkamy w lepszym miejscu. Ty już masz lepiej . Całuje !

    OdpowiedzUsuń
  34. Czy jesteś w trudnej sytuacji finansowej? to ten artykuł jest dla ciebie, moja pożyczka została zatwierdzona przez ofertę pożyczki pana Pedro, którą przekazała mi jego firma pożyczkowa, gdy banki odrzuciły mój wniosek o pożyczkę z powodu złego kredytu, ale Pedro i jego firma pożyczkowa udzielili mi pożyczki w wysokości 7 milionów USDOLLAR na stawka 3 proc. Jestem bardzo wdzięczny i chcę podzielić się tym wszystkim z tobą, szukając jakiegokolwiek rodzaju pożyczki, aby skontaktować się z bezpośrednim adresem e-mail biura pożyczki pedro: pedroloanss@gmail.com lub whatsapp go na: +18632310632.

    OdpowiedzUsuń